Szkoła Promująca Zdrowie

Szanowni Rodzice i Opiekunowie!

Nasza szkoła pragnie przystąpić do Programu Szkoła Promująca Zdrowie, dlatego prosimy o zapoznanie się z Definicją oraz z Koncepcją SzPZ

Definicja

Szkoła Promująca Zdrowie tworzy warunki i podejmuje działania, które sprzyjają: dobremu samopoczuciu społeczności szkolnej, podejmowaniu przez jej członków działań na rzecz zdrowia własnego i innych ludzi oraz tworzenia zdrowego środowiska.

Więcej…

 

ETwinning Project – “Four seasons”

eTwinning Project – “Four seasons” – w roku szkolnym 2015/2016

W roku szkolnym 2015/2016 nasza szkoła realizuje kolejny projekt eTwinning „Cztery pory roku”. Partnerami projektu są szkoły z Finlandii, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii oraz Włoch.

Więcej…

 

„Jestem zdrowy i bezpieczny”-projekt

PROJEKT „JESTEM ZDROWY I BEZPIECZNY” OTRZYMAŁ KRAJOWĄ ODZNAKĘ JAKOŚCI PROGRAMU eTwinning

Prezentacja multimedialna o projekcie .: pobierz

 

„Jestem zdrowy i bezpieczny”-projekt

Szkoła Podstawowa nr 38 we współpracy z Gimnazjum nr 7 i Przedszkolem nr 46 w Lublinie realizuje projekt eTwinning pod hasłem „Jestem zdrowy i bezpieczny”

CHARAKTERYSTYKA PROJEKTU

Troska o zdrowie i bezpieczeństwo dziecka jest sprawą najważniejszą. Nasz program obejmuje wiedzę z zakresu dbałości o zdrowie i upowszechniania zdrowego stylu życia. Dotyczy prawidłowego odżywiania oraz wiedzy dotyczącej zasad bezpieczeństwa w tym udzielania pierwszej pomocy.

Więcej…

 

Nowy projekt w naszej szkole

„Zapach, kolor, smak – zmysły na tropie miejskich tajemnic”!

Październik pod znakiem Zmysłów

Więcej…

 

Innowacyjna szkoła

Innowacyjna szkoła - szkołą przyszłości

W roku szkolnym 2014/2015 Szkoła Podstawowa nr 38 im. Henryka Sienkiewicza w Lublinie przystąpiła jako uczestnik do realizacji projektu „Innowacyjna szkoła – szkołą przyszłości” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Więcej…

 

Uczniowskie doświadczenia

Pierwsze uczniowskie doświadczenia (II etap)

Od 1 lutego do 16 czerwca 2010 r. klasa Id z wychowawczynią Marzeną Pydą uczestniczyła w II etapie Projektu Edukacyjnego „Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Inspiracją i podłożem Projektu była Teoria Wielorakich Inteligencji autorstwa Howarda Gardnera, która została uznana za jedno z największych osiągnięć nauk społecznych końca XX wieku.

Więcej…

 
Więcej artykułów…